Головна / Центр надання адміністративних послуг Житомирської райдержадміністрації

Центр надання адміністративних послуг

Житомирської  районної державної адміністрації

 

Керівник Центру надання адміністративних послуг:    

Палій Ігор Анатолійович

Державний адміністратор Центру:

Прищепа Ганна Анатоліївна

Адреса Центру:         10003, м.Житомир,

                                     вул. Лесі Українки , 1

                                     тел.42-46-82

                                      e-mail:cnapztrda@ukr.net

Центр розміщений в центральній частині міста Житомира, де розвинута транспортна інфраструктура. Дістатися до Центру можна або на таксі, або особистим автомобілем, або за допомогою громадського транспорту.

Громадський транспорт до зупинки «вул.Лесі Українки»:

Тролейбус №2, №3.

Маршрутні таксі №:1, 2, 9, 11, 19, 23, 40, 47, 55, 102, 104, 106.

На прилеглій до Центру території передбачено місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення.

Вхід до Центру облаштований пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

 ***  

Зміни до річного плану закупівель

 

Зміни до річного плану закупівель

 

 

***

Графік

прийому суб’єктів звернень адміністраторами

Центру надання адміністративних послуг

 

п/п

Найменування органу, який надає адміністративну послугу через Центр

Найменування адміністративної послуги

Час прийому документів

1.

Житомирський районний сектор управління Державної міграційної служби України в Житомирській області

оформлення паспорта громадянина України

9-00 до 15-00

з вівторка по п`ятницю,   9-00 до 13-30 в субботу

оформлення паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого

9-00 до 15-00

з вівторка по п`ятницю,   9-00 до 13-30 в субботу

вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

9-00 до 15-00

з вівторка по п`ятницю,   9-00 до 13-30 в субботу

 

2.

Управління Держземагенства України у Житомирському районі

державна реєстрація земельної ділянки

9-00 до 13-00

понеділок, середа

витяг з Державного земельного кадастру

9-00 до 13-00

вівторок, четвер

довідка з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

9-00 до 13-00

понеділок

витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянку

9-00 до 13-00

вівторок

викопіювання з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації

9-00 до 13-00

п’ятниця

3

 Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту Житомирської райдержадміністрації

встановлення статусу батьків та дитини з багатодітної сім’ї

9-00 до 13-00

середа

 

 

Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Житомирської районної державної адміністрації

 

1. Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

2. Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них.

3. Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

4. Реєстрація громадського об’єднання.

5. Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання.

6. Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту.

7. Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання.

8. Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання.

9. Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення.

10. Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання.

11. Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження.

12. Оформлення будівельного паспорту забудови земельної ділянки.

13. Оформлення та видача проїзного документа дитини.

14. Оформлення та видача паспорта громадянина України.

15. Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого.

16. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.

17. Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки.

18. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи.

19. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.

20. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

21. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

22. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

23. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

24. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

25. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

26. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

27. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;

обмеження у використанні земель;

земельну ділянку.

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.

28. Видача довідки про:
1) наявність та розмір земельної частки (паю);
2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

29. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

30. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

31. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

32. Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів.

33.Видача паспорту прив’язки тимчасової споруди для впровадження підприємницької діяльності.

34. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

 

****

Анкета опитування суб’єктів господарювання та мешканців району щодо якості обслуговування в Центрі надання адміністративних послуг Житомирської райдержадміністрації  

 

Розпорядження голови райдержадміністрації "Про затвердження регламенту Центру надання адміністративних послуг Житомирської районної державної адміністрації"

Розпорядження голови райдержадміністрації "Про затвердження положення про Центр надання адміністративних послуг Житомирської районної державної адміністрації"

Аналіз регуляторного впливу до проекту розпорядження голови Житомирської районної  державної адміністрації «Про затвердження положення про Житомирський районний Центр надання адміністративних послуг Житомирської районної державної адміністрації» 

 

 

 

 

 

Copyright © 2008
Розробка сайту веб студія SEOTM