Головна / Звернення громадян

Звернення громадян

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Житомирської районної державної адміністрації у такий спосіб:

  • надіслати письмове звернення поштою на адресу: 10003, м.Житомир, вул. Л. Українки, 1 (каб. 208);
  • надати звернення до загального відділу апарату Житомирської райдержадміністрації особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства за адресою: м. Житомир,  вул. Л. Українки, 1 (каб. 208)  

Зразки написання заяви (клопотання), скарги, пропозиції див. тут

            

    Години роботи відділу:

             понеділок - четвер - з 9:00 до 18:00,

             п’ятниця - з 9:00 до 17:00

            обідня перерва з 13:00 до 14:00

           Субота, неділя - вихідні дні

  • викласти звернення усно та письмово на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації відповідно до графіку особистого прийому

 

 

Працює „гаряча" телефонна лінія:

 

Телефон  8 (0412) 42-46-88

 

***

Електронна форма для відправлення звернення громадян до Житомирської облдержадміністрації.

 

Голова Житомирської облдержадміністрації Ігор Гундич підписав розпорядження № 435 від 20.12.2016 "Про запровадження пілотного проекту організації та проведення особистих прийомів громадян у режимі відеоконференц-зв'язку".

 

Подати заявку на відеоприйом можна за посиланням:  http://oda.zt.gov.ua/internet-prijmalnya.html.

 

Документом передбачена організація розгляду звернень та особистого прийому громадян посадовими особами облдержадміністрації в режимі відеоконференц-зв'язку з метою підвищення рівня доступності органів виконавчої влади для громадян.

 

Реєстрація осіб, які бажають записатися на особистий прийом або подати звернення у режимі відеоконференц-зв'язку, здійснюється на веб-порталі облдержадміністрації в установленому порядку.

 

 Заявка на сеанс відеоконференц-зв'язку повинна містити:

- стислий виклад мети особистого прийому, опис суті звернення;

- відскановані документи щодо предмета особистого прийому або звернення (при необхідності та у разі наявності таких документів);

- бажані дату та час проведення сеансу відеоконференц-зв'язку в межах запропонованого графіка.

 

Після надсилання заявки на сеанс відеоконференц-зв'язку протягом трьох робочих днів відвідувачу надійде повідомлення про підтвердження прийняття заявки до попереднього розгляду. Кожна заявка матиме унікальний реєстраційний номер, який є незмінним.

Подання заявки здійснюється за сім календарних днів до проведення особистого прийому громадян у режимі відеоконференц-зв'язку.

***

ДОВІДКА

про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Житомирської райдержадміністрації та про виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 у І півріччі 2017 року


             Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань організації роботи зі зверненнями громадян Житомирська районна державна адміністрація проводить роботу щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення, здійснює системні заходи щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян у 2016 році та підвищення її ефективності у 2017 році розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації 24 лютого 2017 року.

В районі створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія. За звітний період звернулись 5 громадян.

Керівництвом райдержадміністрації здійснюються  особисті та виїзні  прийоми громадян. Згідно з графіком особистий прийом голови адміністрації та посадових осіб проводиться не рідше чотирьох разів на місяць.

Звернення громадян систематично аналізуються. Інформація про звернення, які  відображають найважливіші суспільні проблеми невідкладно надається керівництву райдержадміністрації та аналізується на апаратних нарадах.

 Протягом І півріччя 2017 року до райдержадміністрації надійшло 1655 звернень. Розподіл звернень за галузями наведено нижче:

з питань соціального захисту – 926 (56 %);

з питань аграрної політики і земельних відносин – 170 (10 %)

з питань транспорту і зв’язку – 25 (1 %);

з питань комунального господарства – 46 (2,7 %);

з питань сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 45 (2,7 %).

Аналіз звернень за категоріями авторів свідчить, що значна частина звернень надійшла від найменш соціально захищених категорій населення – інвалідів, ветеранів війни і праці, учасників бойових дій, членів багатодітних сімей, одиноких . Під особистим контролем керівництва райдержадміністрації знаходяться звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня».

Робота зі зверненнями громадян в райдержадміністрації є одним із пріоритетних напрямів, тому постійно вживаються заходи, спрямовані на застосування нових підходів до її організації з метою забезпечення неухильного виконання нормативних актів України, спрямованих на реалізацію конституційного права громадян на звернення.

Заходи, що вживаються райдержадміністрацією при розгляді звернень громадян, сприяють упровадженню нових форм спілкування влади і громадян, налагодженню ефективної взаємодії з громадськістю.

 

 

***

Про підсумки роботи

зі зверненнями громадян за 2016 рік та забезпечення виконання в районі вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян

 

На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 14.02.08 року № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008» райдержадміністрація повідомляє, що заходи щодо забезпечення розгляду звернень громадян  здійснюються згідно вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630.

При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. Згідно плану роботи цієї комісії у 2016 році проведено 12  засідань.

 В районі створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія, на яку у 2016 році звернулося 20 громадян.

З метою більш повної реалізації прав громадян, керівництвом райдержадміністрації у звітному періоді проведено 22 виїзних прийомів.

У 2016 році  до райдержадміністрації надійшло 2749 звернення, що на 1,58 % більше порівняно з аналогічним періодом 2015 року.

       Розподіл звернень за галузями наведено нижче:

-        соціального захисту – 1663 (64 %);

-        аграрної політики і земельних відносин – 663 (24 %);

-        житлової політики – 80 (3 %);

-        транспорт і зв’язок – 80 (3 %);

-        комунального господарства – 93 (3,4 %);

-        екологія та природні ресурси –40 (1,5 %);

-        сім’я, діти, молодь, гендерна рівність,фізична культура і спорт – 5(2 %).

 Найбільше звернень надійшло від:

       - Новогуйвинської селищної ради – 424 (15,6 %);

       - Глибочицької сільської ради – 149 (5,5 %);

- Сінгурівської сільської ради – 137 (5 %);

       - Пісківської сільської ради – 113 (4,1 %);

       - Високопічської сільської ради – 108 (4 %);

       - Березівської сільської ради – 95 (3,4%).

З метою поліпшення соціального становища громадян при райдержадміністрації створена комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим, непрацездатним громадянам, багатодітним і неповним сім’ям , дітям-сиротам, пільговим категоріям населення, а також громадянам, які потерпіли від стихійного лиха або тимчасово потрапили в скрутне матеріальне становище. Протягом 2016 року з районного бюджету 195 громадянам виділено матеріальну допомогу на загальну суму 224 тис.200 грн.

Систематично здійснюється аналіз звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації.

  Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.


 

 

Про підсумки роботи

зі зверненнями громадян за ІІІ квартал 2016 року та забезпечення виконання в районі вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян

                       

На виконання розпоряджень голови облдержадміністрації від 14.02.08 року № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008» райдержадміністрація повідомляє, що заходи щодо забезпечення розгляду звернень громадян  здійснюються згідно вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року №630.

Особлива увага приділяється поліпшенню роботи зі зверненнями громадян. При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, згідно плану роботи якої за 9 місяців 2016 року проведено 9 засідань.

В районі створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія. За звітний період звернулись 7 громадян.

  Керівництвом райдержадміністрації здійснюються виїзні прийоми громадян. За звітний період було проведено 16 виїзних прийомів.

За ІІІ квартал 2016 року до райдержадміністрації надійшло 1610 звернення, що на 1,8 % більше порівняно з аналогічним періодом 2015 року. Здебільшого питання стосувались:

·         соціального захисту – 845 (52,5 %);

·         аграрної політики і земельних відносин – 490 (30,4 %);

·         житлової політики – 65 (4,0 %);

·         транспорт і зв’язок – 57 (3,5 %);

·         комунального господарства – 54 (3,4 %);

·         екологія та природні ресурси – 35 (2,2 %);

·         сім’я, діти, молодь, гендерна рівність,фізична культура і спорт – 34 (2,1 %).

              

Найбільше звернень надійшло від:

·         Новогуйвинської селищної ради – 187 (11,6 %);

·         Глибочицької сільської ради – 91 (5,7 %);

·         Сінгурівської сільської ради – 71 (4,4 %);

·         Високопічської сільської ради – 62 (3,9 %);

·         Пісківської сільської ради – 62 (3,9 %);

·         Іванівської сільської ради – 53 (3,3 %);

·         Березівської сільської ради – 49 (3,0 %).

При райдержадміністрації працює комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги.           

Періодично здійснюється моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян. Постійно надається практична і методична допомога в організації роботи із зверненнями громадян виконкомам сільських, селищної рад.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.

 

 

 

***

 

Про підсумки роботи

зі зверненнями громадян за І півріччя 2016 року та забезпечення виконання в районі вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян

              

На виконання розпоряджень голови облдержадміністрації від 14.02.08 року № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008» райдержадміністрація повідомляє, що заходи щодо забезпечення розгляду звернень громадян  здійснюються згідно вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року №630.

Особлива увага приділяється поліпшенню роботи зі зверненнями громадян. При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, згідно плану роботи якої за І півріччя 2016 року проведено 6  засідань.

В районі створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія. За звітний період звернулись 3 громадянина.

   Керівництвом райдержадміністрації здійснюються виїзні прийоми громадян. За І півріччя було проведено 10 виїзних прийомів.

За ІІ квартал 2016 року до райдержадміністрації надійшло 1124 звернення, що на 2,71 % більше порявняно з аналогічним періодом 2015 року. Здебільшого питання стосувались:

ü соціального захисту – 613 (54,5 %);

ü аграрної політики і земельних відносин – 323 (28,7 %);

ü транспорт і зв’язок – 46 (4,1 %);

ü комунального господарства – 45 (4,0 %);

ü житлової політики – 38 (3,4 %);

ü екологія та природні ресурси – 25 (2,2 %);

ü сім’я, діти, молодь, гендерна рівність,фізична культура і спорт – 16 (1,4 %).

                Найбільше звернень надійшло від:

·                    Новогуйвинської селищної ради – 133 (11,8 %);

·                    Глибочицької сільської ради – 64 (5,7 %);

·                    Високопічської сільської ради – 46 (4,1 %);

·                    Сінгурівської сільської ради – 45 (4,0 %);

·                    Пісківської сільської ради – 42 (3,7 %);

·                    Березівської сільської ради – 37 (3,3 %).

При райдержадміністрації працює комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги.           

Періодично здійснюється моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян. Постійно надається практична і методична допомога в організації роботи із зверненнями громадян виконкомам сільських, селищної рад.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.

 

***

 

Про підсумки роботи

зі зверненнями громадян за І квартал 2016 року та забезпечення виконання в районі вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян

На виконання розпоряджень голови облдержадміністрації від 14.02.08 року № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008» райдержадміністрація повідомляє, що заходи щодо забезпечення розгляду звернень громадян  здійснюються згідно вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року №630.

Особлива увага приділяється поліпшенню роботи зі зверненнями громадян. При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, згідно плану роботи якої за І квартал 2016 року проведено 3  засідання.

В районі створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія. За перший квартал 2016 року звернувся 1 громадянин.

  Керівництвом райдержадміністрації здійснюються виїзні прийоми громадян. За звітний період було проведено 4 виїзних прийомів.

Стан роботи зі зверненнями громадян було розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації 26.02.2016 року.

  За І квартал 2016 року до райдержадміністрації надійшло 672 звернення, що на 5,51 % більше порівняно з аналогічним періодом 2015 року. Здебільшого питання стосувались:

ü   соціального захисту – 401 (59,67 %);

ü   аграрної політики і земельних відносин – 191 (28,42 %);

ü   комунального господарства – 26 (3,87 %);

ü   транспорт і зв’язок – 14 (2,08 %);

ü   сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт – 9 (1,34 %);

ü   екологія та природні ресурси – 7 (1,04 %).

               Найбільше звернень надійшло від:

·         Новогуйвинської селищної ради – 77 (11,46 %);

·         Глибочицької сільської ради – 40 (5,95 %);

·         Пісківської сільської ради – 28 (4,17 %);

·         Сінгурівської сільської ради – 27 (4,02 %);

·         Вересівської сільської ради – 25 (3,72 %).

При райдержадміністрації працює комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги.           

Періодично здійснюється моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян. Постійно надається практична і методична допомога в організації роботи із зверненнями громадян виконкомам сільських, селищної рад.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.

 

 

 

 

Про підсумки роботи

зі зверненнями громадян за 2015 рік та забезпечення виконання в районі вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян

                       

 

На виконання розпоряджень голови облдержадміністрації від 14.02.08 року № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008» райдержадміністрація повідомляє, що заходи щодо забезпечення розгляду звернень громадян  здійснюються згідно вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року №630.

Особлива увага приділяється поліпшенню роботи зі зверненнями громадян. При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, згідно плану роботи якої за 2015 рік проведено 12  засідань.

В районі створена та щоденно працює з 09:00 до 18:00 «гаряча» телефонна  лінія,        за 2015 рік звернулось 7 громадян.

Керівництвом райдержадміністрації здійснюються виїзні прийоми громадян. За звітний період було проведено 14 виїзних прийомів.

Стан роботи зі зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

За 2015 рік до райдержадміністрації надійшло 1734 звернення (1688 – письмових,  46 – усних), що на 2,1 % більше порівняно з 2014 роком. Здебільшого питання стосувались:

 

- соціального захисту – 718;

-  аграрної політики і земельних відносин – 708;

-  комунального господарства – 95.

 

Найбільше звернень надійшло від:

·                      Новогуйвинська селищна рада – 208;

·                      Троянівська сільська рада – 83;

·                      Глибочицька сільська рада – 73;

·                      Сінгурівська сільська рада – 73;

·                      Високопічська сільська рада – 68;

·                      Кам’янська сільська рада – 66;

·                      Іванівська сільська рада – 62.

Періодично здійснюється моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян. Постійно надається практична і методична допомога в організації роботи із зверненнями громадян виконкомам сільських, селищної рад. Щорічно керівництвом райдержадміністрації проводяться збори громадян за місцем проживання.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.

 

 

 

Про підсумки роботи
зі зверненнями громадян за 9 місяців 2015 року та забезпечення виконання в районі вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян

 

 

На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 14.02.08 року № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008» райдержадміністрація повідомляє, що особлива увага приділяється поліпшенню роботи із зверненнями громадян. При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. Згідно плану роботи постійно-діючої комісії з питань розгляду звернень громадян за дев»ять місяців 2015 року проведено  девять засідань комісії.

В районі створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія. За  девять місяців 2015 року звернулось 6 громадян.

Керівництвом райдержадміністрації здійснюються виїзні прийоми громадян. За відповідний період 2015 року проведено  8 виїзних прийомів.

За  девять місяців 2015 року до райдержадміністрації надійшло 910 звернень.

Найбільше звернень надійшло від:

Новогуйвинської селищної ради – 89;

Троянівської сільської ради – 72;

Кам’янської  сільської ради – 41;

Сінгурівської сільської ради – 39

Високопічської сільської ради – 36;

Іванівської сільської ради – 34;

При райдержадміністрації працює комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги.           

Систематично здійснюється аналіз звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.

  

Про підсумки роботи
зі зверненнями громадян за І півріччя 2015 року та забезпечення виконання в районі вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян

 

 

На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 14.02.08 року № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008» райдержадміністрація повідомляє, що особлива увага приділяється поліпшенню роботи із зверненнями громадян. При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. Згідно плану роботи постійно-діючої комісії з питань розгляду звернень громадян за перше півріччя 2015 року проведено   шість засідань комісії.

В районі створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія. За перше півріччя 2015 року звернувся 2 громадянина.

Керівництвом райдержадміністрації здійснюються виїзні прийоми громадян. За відповідний період 2015 року проведено  2 виїзних прийоми.

За перше півріччя 2015 року до райдержадміністрації надійшло 472 звернення.

Найбільше звернень надійшло від:

·         Новогуйвинської селищної ради – 53;

·         Троянівської сільської ради – 47;

·         Кам»янської  сільської ради – 20;

·         Високопічської сільської ради – 19;

·         Іванівської сільської ради – 18;

·         Сінгурівської сільської ради – 18.

При райдержадміністрації працює комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги.           

Систематично здійснюється аналіз звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації.

   Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.


 

Про підсумки роботи
зі зверненнями громадян за І квартал 2015 року та забезпечення виконання в районі вимог

законодавства щодо розгляду звернень громадян



         На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 14.02.08 року № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008» райдержадміністрація повідомляє, що особлива увага приділяється поліпшенню роботи із зверненнями громадян. При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. Згідно плану роботи постійно-діючої комісії з питань розгляду звернень громадян за перший квартал 2015 року проведено три  засідання комісії.

         У районі створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія. За перший квартал 2015 року звернувся 1 громадянин.

         За перший квартал 2015 року до райдержадміністрації надійшло 122 звернення.

Найбільше звернень надійшло від:

 

Троянівської сільської ради – 26;

Новогуйвинської селищної ради – 11;

Високопічської сільської ради – 6;

Іванівської сільської ради – 6;

Сінгурівської сільської ради – 4.

 

При райдержадміністрації працює комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги.   

Систематично здійснюється аналіз звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації.

         Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.

 

***

 

Про підсумки роботи
звернень громадян за 2014 рік та забезпечення виконання в районі вимог

законодавства щодо розгляду звернень громадян

 

Заходи щодо забезпечення розгляду звернень громадян здійснюється згідно вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, доручень Уряду, постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630.

Особлива увага приділяється поліпшенню роботи зі зверненнями громадян. При райдержадміністрації утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. Згідно плану роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян за   2014 рік було проведено дванадцять  засідань комісії.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 14.01.2014 року №5 затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами райдержадміністрації на 2014 рік.

У районі створена та щоденно працює «гаряча» телефонна лінія. Керівництвом райдержадміністрації здійснюються виїзні прийоми громадян.

Стан роботи зі зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

За 2014 рік до райдержадміністрації надійшло  946 звернень, з них 916 – письмових, 30 усних.

Найбільше звернень надійшло від:

 

Новогуйвинська селищна рада – 83;

 Іванівська сільська рада – 47;

Кам»янська сільська рада – 45;

Глибочицька сільська рада – 39;

Троянівська сільська рада – 27.

Сінгурівська сільська рада – 26;

 

Періодично здійснюється моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян. Постійно надається практична і методична допомога в організації даної роботи виконкомам сільських, селищної рад. Щорічно керівництвом райдержадміністрації проводяться збори громадян за місцем проживання.

Питання роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.

               

 

 

Copyright © 2008
Розробка сайту веб студія SEOTM