Події на часі

6 Листопада, 2017 10:13:00
Категорія: Район
Нові можливості реєстру застрахованих осіб

Одним з найважливіших досягнень роботи Пенсійного фонду України за останні роки є модернізація реєстру застрахованих осіб, який є головним ядром усіх технологічних перетворень останнього часу. Цей реєстр, який є частиною загального Реєстру державного соціального страхування, Пенсійний фонд започаткував згідно із законодавством ще 1998 року.

В реєстрі застрахованих осіб зберігаються дані про 41,4  млн. застрахованих осіб, зокрема про 12,5 млн. працездатних громадян, майже 12 млн. пенсіонерів і 400 тис. одержувачів виплат за різними видами соціального страхування. Загальний обсяг цієї інформації становить більш як 14 терабайт. Кожного місяця в реєстрі опрацьовується понад 1 млн. запитів від громадян і державних органів.

Після модернізації, котру здійснили фахівці Пенсійного фонду, всі відомості про кожну застраховану особу (працівників, пенсіонерів та одержувачів виплат із соціального страхування) було об’єднано в картку застрахованої особи. У ній містяться всі актуальні персональні дані громадянина, а також про документи, які він має. Зокрема, про видачу йому пенсійного посвідчення, свідоцтва соціального страхування, їх заміну в разі втрати тощо.

Водночас у кожній картці застрахованої особи систематизовано всі відомості про страховий стаж і заробітну плату починаючи з 2000 року.

Нововведенням також є те, що в реєстрі містяться всі дані пенсійної справи людини, зокрема електронної, а також інформація щодо страхових виплат з інших фондів соціального страхування.

Однією з важливих новацій є те, що відтепер реєстр застрахованих осіб інтегровано з іншими базами даних та державними реєстрами. Зокрема, із системою державної прикордонної служби «Аркан», що важливо для вирішення питань пенсійного забезпечення внутрішньо переміщених осіб. Ця система дозволяє в онлайн-режимі контролювати переміщення громадян через лінію розмежування. Також нині відбувається інтеграція з іншими інформаційними системами, наприклад із системою Міністерства юстиції України щодо реєстрації актів цивільного стану.

Сьогодні реєстр інтегровано з інформаційними системами Національної агенції з питань запобігання корупції, НАБУ, СБУ та інших правоохоронних органів. Відтепер інформація цим органам від Пенсійного фонду надходить в оперативному порядку.

Але головним є те, що модернізований реєстр дає змогу створювати й удосконалювати різні сервіси для застрахованих осіб та роботодавців.

Втіленням усіх нових послуг можна вважати створення нової централізованої системи призначення та виплати пенсій. Завдяки цьому вже стали реальністю електронна пенсійна справа особи та електронне пенсійне посвідчення.

Після запровадження в модернізованому реєстрі застрахованих осіб також базуватиметься електронна система реєстрації трудових відносин, це значно спростить спілкування людини з роботодавцем, зокрема під час прийому на роботу.

Насамкінець можна сказати, що модернізований реєстр застрахованих осіб – це: спрощення надання послуг у системі пенсійного забезпечення та соціального страхування; прозорість і посилення контролю над використанням коштів Пенсійного фонду та інших фондів соціального страхування; створення умов для електронного обліку трудових відносин, легалізації зайнятості та  детінізації доходів; реальне впровадження електронного урядування; передумови для економії адміністративних видатків, скорочення паперового документообігу.

А головне – можливість постійного розширення та вдосконалення зручних послуг для громадян.

Навігація:
Категорія новин:
Copyright © 2008
Розробка сайту веб студія SEOTM