Події на часі

2 Листопада, 2018 09:29:00
Категорія: Район
Що важливо знати при зверненні за призначенням субсидії

Згідно Положення про порядок призначення житлових субсидій для призначення субсидії до управління праці та соціального захисту населення подається заява про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. Бланки заяв та декларацій знаходяться в управліннях соціального захисту населення ляських та в територіальних громадах, сільських та селищних рад. З 1 жовтня поточного року постановою Кабінету Міністрів України № 841 від 17.04.2018 чітко визначено норму щодо обов'язку громадян зазначати в заяві та декларації повну та достовірну інформації про усіх зареєстрованих у житловому приміщенні осіб та членів їх сім'ї, незалежно від реєстрації їх місця проживання (чоловіка, дружини, неповнолітніх дітей). 

Відповідно до статті 3 Сімейного кодексу України сім'ю складають особи, які спільно проживають, пов'язані спільним побутом, мають взаємні права та обов'язки. Подружжя вважається сім'єю і тоді, коли дружина та чоловік у зв'язку з навчанням, роботою, лікуванням, необхідністю догляду за батьками, дітьми та з інших поважних причин не проживають спільно. При цьому дитина належить до сім'ї своїх батьків і тоді, коли спільно з ними не проживає. 

Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 13 Положення про порядок призначення житлових субсидій заява та декларація вважаються не поданими у разі:

- не внесення у повному обсязі відомостей про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, а також членів їх сім'ї (дружини/чоловіка, неповнолітніх дітей) незалежно від реєстрації їх місця проживання, а саме: прізвища, ім'я по батькові, інформації про сімейний стан, дати народження, серії/або номеру паспорта, реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за його серією та номером); 
   - не зазначені відомості про адресу домогосподарства та номери особових рахунків; 
   - відсутня згода на обробку персональних даних про членів домогосподарства та членів сім'ї осіб із складу домогосподарства, доходи яких враховуються під час призначення субсидії, даних про доходи та майно. 

У разі не зазначення в заяві та декларації вищевказаних даних, відповідно до пункту 13 Положення документи вважаються не поданими, у зв'язку з чим управління соціального захисту населення приймати рішення щодо призначення житлових субсидій не буде. 

 

 

Інструкція щодо порядку заповнення бланку заяви про призначення житлової субсидії

1. У правому верхньому куті має бути зазначено назву управління праці та соціального захисту населення, до якого подається Заява. 

2. У заяві зазначаються відомості про особу, яка подає заяву: прізвище, ім'я по батькові, зареєстроване (для орендарів, внутрішньо переміщених осіб – фактичне) місце проживання із зазначенням адреси житла (поштового індексу, населеного пункту, вулиці, номеру будинку, корпусу та квартири), контактний номер телефону, реквізити паспорта громадянина України (серія, номер, ким і коли виданий), реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер)

3. У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію: 
        - на оплату житлово-комунальних послуг; 

- на придбання твердого палива та скрапленого газу (у разі коли житлове приміщення не забезпечується електро-, тепло- або газопостачанням для опалення). 

Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все. 

4. У Заяві необхідно вказати відомості про житлово-комунальні послуги, якими користується сім'я, зокрема: 

у графі "Номер особового рахунку" – номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги; 

у графі "Найменування організації, що надає послуги" – назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги; 

у графі "Примітки" зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме: "є лічильник" або "немає лічильника". 

5. У Заяві необхідно відмітити (підкреслити) чи потребує питання призначення субсидії розгляду комісією, створеною місцевими органами влади/органами місцевого самоврядування.

6. Відомості, зазначені у Заяві, засвідчуються підписом особи, а також зазначається дата заповнення Заяви.

З питаннями звертатися до уповноважених представників територіальних громад, сільських (селищних) рад або  в управління праці та соціального захисту населення Житомирської районної державної адміністрації  за адресою вул. Б.Тена 16 або за телефоном «Гарячої лінії»   22-76-79.

Навігація:
Категорія новин:
footer-img