Події на часі

27 Липня, 2017 08:55:00
Категорія: Район
Упродовж І півріччя завдяки системі ProZorro Житомирський район зекономив понад 2,6 млн. грн.

За січень-червень 2017 року Житомирський район зекономив 2,67 млн. грн. завдяки використанню системи публічних закупівель ProZorro. Загалом по області за цей же час зекономлено 32,9 млн. гривень. При цьому серед райдержадміністрацій області найкраще спрацювали в електронних закупівлях Житомирська, Новоград-Волинська, Коростишівська та Андрушівська РДА.

За інформацією відділу економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, лідерами серед установ та організацій району в економії коштів завдяки ProZorro є:

 

-                        відділ освіти райдержадміністрації – підписано договорів на 13,74 млн. грн., зекономлено 1,8 млн. грн.;

-                        КУ «ЦРЛ» - підписано договорів на 9,54 млн. грн., зекономлено – 472,3 тис. грн.;

-                        КУ «ЦПМСД» - підписано договорів на 1,45 млн. грн., зекономлено – 245,3 тис грн.;

-                        відділ культури і туризму РДА – підписано договорів на 434,87 тис. грн., зекономлено 60,6 тис. грн.

 

При цьому управління праці та соціального захисту населення РДА уклало 5 договорів на суму 622,94 тис. грн., а економія склала усього 4,33 тис. грн.

Взагалі не використовували систему ProZorro у своїй роботі служба у справах дітей РДА, управління агропромислового розвитку, відділ регіонального розвитку, містобудування та архітектури РДА, управління фінансів, архівний сектор, відділ житлово-комунального господарства та цивільного захисту населення та відділ державної реєстрації РДА. По дві процедури провели відділ економічного розвитку і торгівлі та Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) громадян Житомирського району. По одній процедурі завершили сектор у справах сім’ї, молоді та спорту та Центр надання адміністративних послуг РДА.

Загалом, за результатами проведеного моніторингу, встановлено, що станом на 30.06.2017 року установами району на електронних торговельних майданчиках розміщено 308 оголошень про закупівлю товарів, робіт та послуг на загальну суму 50 млн. 453 тис. 068 грн. Підписано 179 договорів на суму 26 млн. 210 тис. 421 грн. (станом на 30.06.2017 року три процедури на суму 951 тис. 049 грн. знаходилися на етапі підписання договорів).

 

Найбільше уклали договорів за результатами електронних торгів:

-                        КУ «ЦРЛ» - 70 договорів;

-                        відділ освіти РДА – 54 договори;

-                        КУ «ЦПМСД» - 30 договорів;

-                        відділ культури і туризму РДА – 13 договорів.

 

Відзначимо, що кожна зекономлена гривня – це можливість спрямувати більше коштів на потреби розвитку наших громад.

 

Навігація:
Категорія новин:
Copyright © 2008
Розробка сайту веб студія SEOTM