Доступ до публічної інформації

Інформаційна довідка про розгляд інформаційних запитів в Житомирській районній державній адміністрації у січні-березні 2019 року

З метою забезпечення безумовного виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента від 05.05.2011 № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» в Житомирському районі проводиться відповідна робота щодо реалізації конституційного права особи вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.

Надання публічної інформації Житомирською райдержадміністрацією здійснюється у відповідь на інформаційний запит.

З 1 січня по 31 березня 2019 року до Житомирської райдержадміністрації надійшло 65 інформаційних запитів.

За категорією запитувачів отримано:

  • 58 – від фізичних осіб;
  • 4 – від юридичних осіб;
  • 3 – від громадських організацій.

Основна інформація, яка цікавила запитувачів: аграрна політика та земельні відносин, надання пільг, ремонт доріг.

За формою надходження протягом звітного періоду отримано таку кількість інформаційних запитів:

  • електронною поштою – 55;
  • поштою – 5;
  • особисто – 5.

На запити, що надійшли до райдержадміністрації, надано відповіді запитувачам у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» терміни.