Доступ до публічної інформації

Інформаційна довідка про розгляд запитів на публічну інформацію в Житомирській районній державній адміністрації у січні-вересні 2019 року

 

З метою забезпечення безумовного виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента від 05.05.2011 № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» в Житомирському районі проводиться відповідна робота щодо реалізації конституційного права особи вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.

Надання публічної інформації Житомирською райдержадміністрацією здійснюється у відповідь на інформаційний запит.

З 1 січня по 30 вересня 2019 року до Житомирської райдержадміністрації надійшло 93 запити на публічну інформацію.

За категорією запитувачів отримано:

76 – від фізичних осіб;

10 – від юридичних осіб;

7 – від громадських організацій.

 

Основна інформація, яка цікавила запитувачів: аграрна політика та земельні відносини, надання пільг,  ремонт доріг.

За формою надходження протягом звітного періоду отримано таку кількість інформаційних запитів:

електронною поштою – 73;

поштою – 9;

особисто – 11.

На запити, що надійшли до райдержадміністрації, надано відповіді запитувачам у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» терміни.