Звернення громадян

ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН ПОСАДОВИМИ ОСОБАМИ
РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

Прийом звернень, заяв, клопотань  громадян –  кім.208

Телефон «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ» райдержадміністрації   – 42-46-88

Телефон Урядової «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ» – 15-45

***

Законодавство про звернення громадян

 

Звернення

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Житомирської районної державної адміністрації у такий спосіб:

1) надіслати письмове звернення поштою на адресу: 10003, м. Житомир, вул.Л.Українки, 1;

2) надати звернення до відділу інформаційної діяльності, документообігу та звернень громадян апарату Житомирської райдержадміністрації особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства за адресою: м. Житомир, вул. Л.Українки, 1 (кімната 208)

Години роботи відділу:

понеділок – четвер – з 9:00 до 18:00,

п’ятниця – з 8:30 до 17:00

обідня перерва – з 13.00 до 14.00

Контактні телефони:

(0412) 42-46-88

3) Викласти звернення усно та письмово на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації відповідно до графіку особистого прийому;

4) Надіслати електронне звернення Відповідно до Закону України від від 02.07.2015 № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції” з 28 жовтня 2015 року “Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.”

***

Інформаційна довідка про розгляд звернень громадян у Житомирській районній державній адміністрації протягом січня-березня 2020 року

Заходи щодо забезпечення розгляду звернень громадян у Житомирській райдержадміністрації протягом січня-березня 2020 року проводились у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян» (зі змінами), Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.

Протягом січня-березня  2020 року до райдержадміністрації надійшло 193 звернення громадян, що на 100 одиниць менше порівняно з аналогічним періодом 2019 року.

За результатами аналізу виду звернень з’ясовано, що в січні-березні 2020 року до Житомирської районної державної адміністрації надійшло через органи влади – 108, поштою – 85 звернень громадян. Заяв надійшло – 193, скарг – 0.  За суб’єктом: індивідуальних – 188, колективних – 5.  Письмових – 168, усних – 25 звернень громадян.

 

Розподіл звернень за галузями наведено нижче:

  • Соціальна політика. Соціальний захист населення:
  • отримання соціальних виплат, субсидій – 61;
  • надання матеріальної допомоги – 31.
  • Комунальне господарство:
  • благоустрій територій, будівництво та ремонт доріг – 9;
  • вартість житло-комунальних послуг –3;
  • газифікація – 1;
  • електропостачання – 2;
  • теплопостачання – 5 .
  • Сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей – 20.
  • Аграрна політика і земельні відносини – 10.

За результатами розгляду позитивно вирішено 106 звернень громадян:

Надано роз’яснення на 87 звернень.

 

Найбільше звернень надійшло від:

– Новогуйвинської селищної ради – 33;

– Вертокиївської сільської ради – 11;

– Високопічської сільської ради – 10;

– Озерянківської сільської ради – 10;

– Троянівської сільської ради – 9;

– Садківської сільської ради – 9 ;

– Сінгурівської сільської ради – 9 .

Найменше звернень надійшло від:

– Р.-Городищенської сільської ради – 1;

– Березівської сільської ради – 2;

– Василівської сільської ради – 2.

 

При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, згідно плану роботи якої за 3 місяці 2020 року проведено 1 засідання.

Стан роботи зі  зверненнями громадян розглядався на засіданні колегії райдержадміністрації 28 лютого 2020 року. За результатами колегії видано розпорядження голови райдержадміністрації від 12.03.20 №98 «Про підсумки  роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік», дані відповідні доручення керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та відповідні рекомендації виконавчим комітетам селищної та сільських рад.

В  районі  створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія, на яку у січні-березні 2020 року звернулося 3-є громадян.

Особистий прийом громадян в районній державній адміністрації здійснюється на підставі розпорядження голови районної державної адміністрації від 26.02.2020 р   №  72 «Про  затвердження графіка особистого прийому громадян на 2020 рік». Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години. Графік прийому доведений до відома громадян. На особистому прийомі у голови райдержадміністрації у звітному періоді побувало 12 громадян. На всі звернення надано обґрунтовані відповіді.

Виїзні особисті прийоми громадян головою райдержадміністрації проводяться відповідно до затвердженого графіку, двічі на місяць. У звітному періоді проведено 4 виїзних прийомів . Виїзні прийоми відбулися у Новогуйвинській селищній раді, Озерянківській, Троянівській, Садківській сільських радах. Розглянуто 13 звернень громадян.

З метою поліпшення соціального становища громадян, при райдержадміністрації створена комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим, непрацездатним громадянам, багатодітним і неповним сім’ям, дітям-сиротам, пільговим категоріям населення, а також громадянам, які потерпіли від стихійного лиха або тимчасово потрапили в скрутне матеріальне становище.

Під особистим контролем керівництва знаходяться звернення,  які надійшли від інвалідів, ветеранів, учасників Великої Вітчизняної війни, малозахищених верств населення, громадян із окупованих територій України,   учасників АТО, жінок, яким присвоєно звання «Мати- героїня».

Систематично здійснюється аналіз звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації.

На всі звернення, що надходили протягом січня-березня  2020 року надано відповіді у встановлені законодавством терміни.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.

***

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Житомирської районної державної адміністрації у 2019  році

Організація роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації у 2019 році здійснювалася згідно Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших законодавчих актів.

Робота спрямовувалась на об’єктивний, всебічний розгляд порушених питань у зверненнях громадян, дотримання термінів їх вирішення у відповідності до вимог законодавства.

Особисті та виїзні прийоми громадян проводились згідно із затвердженим графіком, їх результати оприлюднені в засобах масової інформації. Матеріали щодо проведених виїзних прийомів розміщені на офіційній сторінці райдержадміністрації та у мережі Фейсбук.

На особистому прийомі у голови адміністрації побувало 52 громадянина.

Ефективною формою роботи  зі зверненнями громадян у Житомирському районі у зв’язку із віддаленістю сіл від райцентру є проведення особистих виїзних прийомів. За звітний період здійснено 24 виїзних прийомів, розглянуто 28 звернень громадян.

В  районі  створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія, на яку у 2019 році звернулося 7 громадян.

Протягом січня-грудня 2019 року до райдержадміністрації надійшло 887 звернень, що на 632 одиниці менше порівняно з аналогічним періодом 2018 року.

За результатами аналізу виду звернень з’ясовано, що у звітному періоді до Житомирської районної державної адміністрації надійшло: письмових звернень – 807, усних – 80. За видами: заяв – 882, скарг – 5. За суб’єктом: індивідуальних – 861, колективних – 26 .

За результатами розгляду позитивно вирішено 485 звернень громадян.

Надано роз’яснення на 402 звернення.

Розподіл звернень за галузями наведено нижче:

Соціальна політика. Соціальний захист населення:

  • отримання соціальних виплат, субсидій – 292;
  • надання матеріальної допомоги – 170.

Комунальне господарство:

  • благоустрій територій, будівництво та ремонт доріг – 43;
  • вартість житлово-комунальних послуг –11;
  • водозабезпечення – 12;
  • газифікація – 30;
  • електропостачання – 9.

Аграрна політика і земельні відносини – 61.

Сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей – 83.

Найбільше звернень надійшло від:

– Новогуйвинської селищної ради – 139;

– Станишівської ОТГ – 78;

– Сінгурівської сільської ради – 73;

– Високопічської  сільської ради – 50;

– Левківської сільської ради – 44;

– Троянівської сільської ради – 39;

– Глибочицької ОТГ – 37;

– Іванівської сільської ради – 31.

Найменше звернень надійшло від:

– Заможненської сільської ради – 7;

– Василівської сільської ради – 6;

– Глибочанської сільської ради – 6;

– Руднє-Городищенської сільської ради – 5.

При райдержадміністрації  утворено постійнодіючу комісію з питань розгляду звернень громадян, згідно плану роботи якої за 12 місяців 2019 року проведено 6 засідань.

Стан роботи із  зверненнями громадян розглядався на засіданні колегії райдержадміністрації 28 лютого 2019 року та 30 серпня 2019 року. За результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 07.03.2019 №58 «Про підсумки  роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік та виконання в районі вимог законодавства України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення» та розпорядження голови райдержадміністрації від 09.09.19 № 266 «Про підсумки  роботи зі зверненнями громадян у I півріччі 2019 року», дані відповідні доручення керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та відповідні рекомендації виконавчим комітетам селищної та сільських рад.

Під особистим контролем керівництва знаходяться звернення,  які надійшли від інвалідів, ветеранів, учасників Великої Вітчизняної війни, малозахищених верств населення, громадян із окупованих територій України, учасників АТО, жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня».

На звернення надані вичерпні відповіді з посиланням на чинне законодавство, а також у разі необхідності наданий порядок оскарження.

Стан роботи зі зверненнями громадян постійно висвітлюється на веб-сайті райдержадміністрації.