Звернення громадян

Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Житомирської районної державної адміністрації у січні – червні 2019 року

 

Протягом січня-червня 2019 року Житомирською райдержадміністрацією здійснювалися системні заходи щодо безумовного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань організації роботи із зверненнями громадян.

У I півріччі 2019 року до райдержадміністрації надійшло 455 звернень, що на 397 одиниць менше порівняно з аналогічним періодом 2018 року.

За результатами аналізу виду звернень з’ясовано, що в січні-червні

2019 року до райдержадміністрації надійшло: заяв – 453, скарг – 2. За суб’єктом: індивідуальних – 441, колективних – 14.

Найбільш актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях до райдержадміністрації впродовж вказаного періоду, були:

  • Соціальна політика. Соціальний захист населення:
  • отримання соціальних виплат, субсидій – 181;
  • надання матеріальної допомоги – 105.
  • Комунальне господарство:
  • благоустрій територій, будівництво та ремонт доріг – 20;
  • вартість житло-комунальних послуг –7;
  • водозабезпечення – 8;
  • газифікація – 18;
  • електропостачання – 6.
  • Сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей – 36.

 

Найбільше звернень надійшло від:

– Новогуйвинської селищної ради – 67;

– Станишівської ОТГ -56;

– Сінгурівської сільської ради – 37;

– Високопічська сільської ради – 34

– Троянівська сільської ради – 25;

– Глибочицька ОТГ – 24;

– Левківської сільської ради-23.

 

Найменше звернень надійшло від:

– Р.-Городищенської сільської ради-2;

– Туровецька сільська рада-2;

– Заможненської сільської ради-4;

– Василівської сільської ради-4.

 

При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, згідно плану роботи якої за 6 місяців 2019 року проведено 4 засідання.

Стан роботи із  зверненнями громадян розглядався на засіданні колегії райдержадміністрації 28 лютого 2019 року. За результатами колегії видано розпорядження голови райдержадміністрації від 07.03.2019 №58 «Про підсумки  роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік та виконання в районі вимог законодавства України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», дані відповідні доручення керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та відповідні рекомендації виконавчим комітетам селищної та сільських рад.

В  районі  створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія, на яку у січні-червні 2019 року звернулося 6 громадян.

Особистий прийом громадян в районній державній адміністрації здійснюються на підставі розпорядження голови районної державної адміністрації від 17.01.2019 р   №  11 «Про  затвердження графіка особистого прийому громадян на 2019 рік». Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години. Графік прийому доведений до відома громадян. На особистому прийомі у голови райдержадміністрації у звітному періоді побувало 26 громадян. На всі звернення надано обґрунтовані відповіді.

Виїзні особисті прийоми громадян головою райдержадміністрації проводяться відповідно до затвердженого графіку, двічі на місяць. У звітному періоді проведено 12 виїзних прийомів.

З метою поліпшення соціального становища громадян, при райдержадміністрації створена комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим, непрацездатним громадянам, багатодітним і неповним сім’ям, дітям-сиротам, пільговим категоріям населення, а також громадянам, які потерпіли від стихійного лиха або тимчасово потрапили в скрутне матеріальне становище.

Систематично здійснюється аналіз звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації.

На всі звернення, що надходили у I півріччі 2019 року надано вичерпні  відповіді  у встановлені законодавством терміни.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.