Звернення громадян

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Житомирської районної державної адміністрації упродовж січня – вересня 2019  року

Пріоритетним напрямком діяльності Житомирської районної державної адміністрації у звітному періоді залишався своєчасний та кваліфікований розгляд звернень громадян. Робота по розгляду звернень громадян у районній державній адміністрації у  січні – вересні 2019 року здійснювалася згідно Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  та інших законодавчих актів.

Робота спрямовувалась на об’єктивний, всебічний розгляд порушених питань, дотримання термінів їх вирішення у відповідності до вимог законодавства. Прийом громадян головою райдержадміністрації, заступником голови, керівником апарату  здійснювався  відповідно  затверджених графіків.

На особистому прийомі у голови адміністрації побував 41 громадянин.

Ефективною формою роботи  зі зверненнями громадян у Житомирському районі у зв’язку із віддаленістю сіл від райцентру є проведення особистих виїзних прийомів. Виїзні особисті прийоми громадян головою райдержадміністрації проводяться відповідно до затвердженого графіку, двічі на місяць. За звітний період здійснено 18 виїзних прийомів, розглянуто 23 звернення громадян.

В  районі  створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія, на яку у січні-вересні 2019 року звернулося 7 громадян.

За звітний період  2019 року до Житомирської райдержадміністрації надійшло 697 звернень, що на 521 звернення менше порівняно з аналогічним періодом 2018 року.

Розподіл звернень за галузями наведено нижче:

Соціальна політика. Соціальний захист населення:

  • отримання соціальних виплат, субсидій – 227;
  • надання матеріальної допомоги – 149.

Комунальне господарство:

  • благоустрій територій, будівництво та ремонт доріг – 38;
  • вартість житло-комунальних послуг –9;
  • водозабезпечення – 10;
  • газифікація – 23;
  • електропостачання – 7.

Сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей – 59.

 

Найбільше звернень надійшло від:

– Новогуйвинської селищної ради – 112;

– Станишівської ОТГ -78;

– Сінгурівської сільської ради – 62;

– Високопічської сільської ради – 46;

– Троянівської сільської ради – 34;

– Левківської сільської ради-33;

– Глибочицької ОТГ – 32;

– Іванівської сільської ради -25.

 

Найменше звернень надійшло від:

– Заможненської сільської ради – 7;

– Василівської сільської ради – 5;

– Глибочанської сільської ради – 4;

– Руднє-Городищенської сільської ради – 3.

 

З метою покращення соціального становища громадян, при райдержадміністрації створена комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим, непрацездатним громадянам, багатодітним і неповним сім’ям, дітям-сиротам, пільговим категоріям населення, а також громадянам, які потерпіли від стихійного лиха або тимчасово потрапили в скрутне матеріальне становище.

При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, згідно плану роботи якої за 9 місяців 2019 року проведено 5 засідань.

Стан роботи із  зверненнями громадян розглядався на засіданні колегії райдержадміністрації 28 лютого 2019 року та 30 серпня 2019 року. За результатами колегії видано розпорядження голови райдержадміністрації від 07.03.2019 №58 «Про підсумки  роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік та виконання в районі вимог законодавства України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення» та розпорядження голови райдержадміністрації від 09.09.19 № 266 «Про підсумки  роботи зі зверненнями громадян у I півріччі 2019 року», дані відповідні доручення керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та відповідні рекомендації виконавчим комітетам селищної та сільських рад.

Під особистим контролем керівництва знаходяться звернення, які надійшли від інвалідів, ветеранів, учасників Великої Вітчизняної війни, малозахищених верств населення, громадян із окупованих територій України,   учасників АТО, жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня».

На всі звернення, що надходили протягом січня-вересня 2019 року надано вичерпні відповіді у встановлені законодавством терміни.

Стан роботи зі зверненнями громадян постійно висвітлюється на веб-сайті райдержадміністрації.