Звернення громадян

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли  до Житомирської районної державної адміністрації упродовж січня – березня 2019  року

Житомирська районна державна адміністрація реалізуючи вимоги Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від   07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» проводить системну роботу щодо удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян. Вживаються заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян щодо одержання обґрунтованої, повної та своєчасної відповіді на звернення.

Систематично здійснюються заходи щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян  в основі якої лежить уважне ставлення до вирішення проблем з якими звертаються громадяни до державних органів, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень.

Стан роботи із  зверненнями громадян розглядався на засіданні колегії райдержадміністрації 28 лютого 2019 року. За результатами колегії видано розпорядження голови райдержадміністрації від 07.03.2019 №58 «Про підсумки  роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік та виконання в районі вимог законодавства України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», надано відповідні доручення керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та відповідні рекомендації виконавчим комітетам селищної та сільських рад.

Для зручності мешканців району для отримання консультацій функціонує «гаряча» телефонна лінія, яка працює щоденно згідно розпорядку роботи РДА (тел. 424688, 227679). За звітний період були роз’яснені питання щодо призначення соціальних допомог, житлових субсидій, чорнобильських виплат, благоустрою території району та інших питань.

Крім прийому у відділах, управліннях, продовжується практика особистих виїзних прийомів громадян керівниками райдержадміністрації за  місцем їх  проживання та зустрічі з місцевими активами громад. Інформація про робочі поїздки керівництва адміністрації та прийоми громадян оприлюднюється на офіційному веб-сайті Житомирської районної державної адміністрації.

Виїзні особисті прийоми громадян головою райдержадміністрації проводяться відповідно до затвердженого графіку, двічі на місяць.

Головою  райдержадміністрації у I кварталі 2019 року проведено 6 виїзних прийомів. Виїзні прийоми відбулися у Троянівській, Березівській, Озерянківській, Миролюбівській, Зарічанській, Високопічській сільських радах.

Особистий прийом громадян в районній державній адміністрації здійснюється на підставі розпорядження голови районної державної адміністрації від 17.01.2019 р   №  11 «Про  затвердження графіка особистого прийому громадян на 2019 рік». Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години. Графік прийому доведений до відома громадян.

На особистому прийомі у голови райдержадміністрації Микитюка С.М. побувало 12 громадян.

Протягом січня-березня 2019 року на адресу райдержадміністрації надійшло 293 звернення, що на 174 одиниць менше порівняно з аналогічним періодом 2018 року.

За результатами аналізу виду звернень з’ясовано, що в січні-березні 2019 року до Житомирської районної державної адміністрації надійшло: заяв – 291, скарг – 2. За суб’єктом: індивідуальних – 285, колективних – 8 .

Розподіл звернень за галузями наведено нижче:

  • Соціальна політика. Соціальний захист населення:
  • отримання соціальних виплат, субсидій – 118;
  • надання матеріальної допомоги – 70.
  • Комунальне господарство:
  • благоустрій територій, будівництво та ремонт доріг – 8;
  • вартість житло-комунальних послуг – 5;
  • водозабезпечення – 4;
  • газифікація – 14;
  • електропостачання – 4.
  • Сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей – 17.

Найбільше звернень надійшло від:

– Новогуйвинської селищної ради – 36;

– Станишівської ОТГ -32;

– Сінгурівської сільської ради – 27;

– Глибочицька ОТГ – 19;

– Високопічська сільської ради – 16;

– Троянівська сільської ради – 16;

– Левківської сільської ради-10.

Найменше звернень надійшло від:

– Заможненської сільської ради-1;

– Р.-Городищенської сільської ради-1;

– Василівської сільської ради-2;

– Іванівської сільської ради-5.

Серед авторів звернень переважають найменш соціально захищені категорії населення: пенсіонери, інваліди, безробітні. Цю категорію громадян найбільше турбують питання соціального захисту, надання субсидії, оплата за житлово-комунальні послуги тощо.

При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, згідно плану роботи якої за 3 місяці 2019 року проведено 2 засідання.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації уважно розглядаються, викладені факти ретельно перевіряються. На всі звернення надаються обґрунтовані відповіді у передбачений законодавством строк, в яких роз’яснюються положення чинного законодавства, право громадян на звернення за захистом своїх прав і законних інтересів до суду.

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.

У райдержадміністрації приділяється особлива увага розгляду звернень пільгових категорій громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Ведеться робота по обстеженню матеріально-побутових умов їх проживання та виявленню нагальних потреб, з метою  вжиття  заходів щодо їх задоволення.

Через обмеженість фінансування не всі питання, з якими звертаються  відвідувачі, можливо вирішити одразу, особливо ті, що стосуються капітального та поточного ремонту житла, благоустрою району. Такі звернення беруться на контроль і порушені питання  включаються   в  перспективні  плани.