Праця та соціальний захист населення

Оголошення!

Повідомляємо, що в управлінні праці та соціального захисту населення був виявлений один випадок захворювання на коронавірус COVID-19.

З метою запобігання поширенню хвороби особистий прийом громадян тимчасово не здійснюватиметься з 12.10.2020 по 26.10.2020.

***
УВАГА, КАРАНТИН!

З метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції COVID-19 під час роботи установи соціального захисту населення та на виконання Постанови КМУ від 26 серпня 2020р. №760 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» продовження карантину до 31 жовтня 2020 року.

заборонити особистий прийом громадян

з  01.09.2020 – 31.10.2020

Сьогодні оформити житлову субсидію та допомогу при народженні можна через мережу інтернет:

  1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України (https://www.msp.gov.ua) у рубрику «Е-Сервіси»
  2. У рубриці «Е-Сервіси» обираємо «Субсидії» або «Допомога при народженні дитини»

 

У разі неможливості подання документів через «Е-Сервіси» рекомендуємо надсилати засобами поштового зв’язку: 10012, м. Житомир, вул. Б.Тена, 16 або на електронну адресу управління upszn@zhtrda.zht.gov.ua

За додатковою інформацією звертатись за телефонами гарячої лінії: 22-76-79, 22-76-68

***

Відбувся Перший Всеукраїнський Установчий Собор Родин загиблих (померлих) та пропалих безвісті Захисників України

12 вересня 2020 року в м. Києві відбувся Перший Всеукраїнський Установчий Собор, який визначив  державні гарантії та статус учасників АТО/ ООС, загиблих (померлих) та пропалих безвісті в російсько-українській війні:

  1. Прийняття Закону України «Про Захисника України»
  2. Надання статусу родинам «Родини полеглих Захисників України»
  3. Створення Єдиного реєстру Родин полеглих Захисників України

Собор зібрав  представників з 20 областей України та міста Києва в кількості 241 особи.

 

Перший Установчий Всеукраїнський Собор Родин загиблих(померлих) та пропалих безвісті  УХВАЛИВ:

  1. Підтримати пропозицію про розробку та впровадження єдиного закону, який визначав би державні гарантії та статус учасників АТО/ООС, загиблих (померлих) та пропалих без вісті в російсько-українській війні, а саме: Закону України «Про Захисника України» та виходячи з цього закону зміну статусу сімей загиблих (померлих) на статус сімей загиблих(померлих) захисників України.
  2. Створити робочу групу для формування Координаційної Ради Родин (далі КРР) з робочої групи по  організації  Собору  та включити до неї присутніх на Соборі: Чирву Яніну Вікторівну м. Покровськ Донецької обл., Король Наталію Андріївну м. Кривий Ріг, Сторчеус Олександра Костянтиновича Херсонська обл., Кирилову Світлану Степанівну Одеська обл., Чхатарашвілі Валентину Олександрівну та Попович Надію Леонідівну.
  3. Запропонувати включити представників з членів Родин загиблих захисників України, які приймають участь в роботі Першого Установчого Всеукраїнського Собору, а саме: Самойловича Олександра Олексійовича, Олійник Людмилу Анатоліївну, Чирву Яніну Вікторівну в робочу групу, яка вже працює в Офісі Президента України (КРР написати подання з дотриманням вимоги про належність до Родин полеглих).
  4. Координаційній Раді Родин взяти на контроль створення Єдиного Реєстру полеглих захисників України: розглянути всі питання озвучені або подані в письмовому вигляді під час роботи Собору
  5. Дані ухвали с витягом з Протоколу проведення Першого Установчого Всеукраїнського Собору родин загиблих (померлих) та пропалих без вісті захисників України та є керівництвом для роботи Координаційної Ради Родин на період до проведення Другого Собору (вересень 2021 року), на яком)’ Родини мають отримати звіт про виконану роботу КРР.

 

Родини Захисників України можуть зв’язатись  з членом робочої групи по Київській, Житомирській, Львівській, Тернопільській областях, контактний телефон: Єременко Світлана Миколаївна +380683738981

***

ВПРОВАДЖЕННЯ ГЕНДЕРНИХ ПІДХОДІВ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

***

Про результати діяльності робочої групи з питань детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення за I квартал 2020 року

***

Зміни та доповнення до колективного договору Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області на 2019 – 2023 рр.

***

Зміни до колдоговору ДП Пропан

***

Зміни і доповнення до колективного договору (ТОВ «КРОМБЕРГ ЕНД ШУБЕРТ Україна ЖУ»)

***

Відновлено роботу дитячих таборів ДП УДЦ «Молода гвардія» та ДПУ «МДЦ «Артек»

З серпня 2020 року відновили свою роботу дитячі табори оздоровлення та відпочинку для дітей  ДП УДЦ «Молода гвардія» та ДПУ «МДЦ «Артек»

Організація оздоровлення дітей, які потребують особливої уваги та підтримки у  державному підприємстві України «Міжнародний дитячий центр «Артек» та державному підприємстві «Український дитячий центр «Молода гвардія» здійснюється відповідно до Положення про порядок направлення дітей на оздоровлення та відпочинок до державного підприємства «Український дитячий центр «Молода гвардія» за рахунок бюджетних коштів, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики від 02.06.2020 № 358 та Положення про порядок направлення дітей на оздоровлення та відпочинок до державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» за рахунок бюджетних коштів, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики від 02.06.2020 №359.

Діти віком від 7 до 18 років, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, мають право на отримання путівки, для цього необхідно батькам або особі, які їх замінюють звернутись до управління праці соціального захисту населення Житомирської  районної державної адміністрації .

Путівки видаються:

1)    безоплатні:

– дітям – сиротам;

– дітям, позбавленим батьківського піклування;

– дітям з інвалідністю, здатним до самообслуговування (за відсутності медичних протипоказань);

– дітям, одному з батьків яких встановлено інвалідність І або ІІ групи;

– дітям, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного у період участі в антитерористичній операції, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях;

– дітям, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту;

– дітям, які проживають у населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення;

– рідним дітям батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї;

– дітям, взятим на облік службами у справах дітей як таким, що перебувають у складних життєвих обставинах;

– дітям, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф;

– дітям, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

– дітям, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов’язків, у тому числі дітям журналістів, які загинули під час виконання службових обов’язків;

– дітям із малозабезпечених сімей, які відповідно до законодавства одержують державнусоціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям;

– дітям із багатодітних сімей;

2) із частковою оплатою в розмірі 20 відсотків вартості (сплачується за рахунок батьків, осіб, які їх замінюють, або з інших джерел, не заборонених законодавством):

– дітям осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пункту 19 частини першої статті 6 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;

– дітям, зареєстрованим як внутрішньо переміщені особи;

– дітям, які перебувають на диспансерному обліку;

3) із частковою оплатою в розмірі 30 відсотків вартості (сплачується за рахунок батьків, осіб, які їх замінюють, або з інших джерел, не заборонених законодавством):

– дітям працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села;

– дітям – учасникам дитячих творчих колективів і спортивних команд – переможцям міжнародних, всеукраїнських олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад;

– талановитим та обдарованим дітям – переможцям міжнародних, всеукраїнських олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад;

4) із частковою оплатою в розмірі 50 відсотків вартості (сплачується за рахунок батьків, осіб, які їх замінюють, або з інших джерел, не заборонених законодавством):

– відмінникам навчання;

– лідерам дитячих громадських організацій;

– дітям  учасникам дитячих творчих колективів і спортивних команд – переможцям обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад;

– талановитим та обдарованим дітям – переможцям обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад.

Путівки надаються відповідно черговості подання заяв.

Для отримання путівки подається:

–  заява одного із батьків або особи, яка їх замінює;

–  копія документа дитини, що посвідчує особу

–  копії документів, які підтверджують належність дитини до відповідної категорії;

– копії паспорту та ідентифікаційного номера законного представника дитини.

Для отриманням путівки жителям Житомирського району слід звертатися до управління праці та соціального захисту населення Житомирської РДА за адресою : 10012, м. Житомир, вул. Бориса Тена, 16 або в селищну та сільські ради.

Телефон для довідок  22-76-74

***

Фонд ООН в галузі народонаселення в Україні підготував в рамках спільного проєкту «Щастя в 4 руки» серію просвітницьких відео для статусів, що зокрема торкається таких тем:

  • Планування сім’ї та партнерські пологи (Артур Логай та Олена Мухіна);
  • Декретна відпустка для татусів (Дмитро Стужук та Артем Чапай);
  • Психосоціальні аспекти татусів (Богдан Бутко та Ірина Лісна);
  • Перша допомога дитині (Сергій Цибульський та Юрій Кривоніс);
  • Вибір професії/хобі дитини (Андрій Шабанов та Катерина Гольцберг);
  • Статеве виховання (Тарас Тополя та Юлія Ярмоленко).

Посилання на канал youtube, на якому розміщенні 26 відеороликів:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLV4zy1apmIUZAZopjdYWKFMBEK-xCyAK6

 

***

До уваги роботодавців району

 

***

Безкоштовна “гаряча лінія” ГО “Донбас СОС” – 0-800-309-110 (консультаційні послуги для внутрішньо переміщених осіб та цивільного населення, яке проживає на тимчасово окупованих територіях Донецької і Луганської областей, АРК та м. Севастополя).

***

Деякі питання санаторно-курортного лікування та відпочинку громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

***

Зміни і доповнення до колективних договорів (Станишівська сільська рада)

***

До уваги учасників АТО/ ООС

***

Про здійснення реабілітації дітей з інвалідністю. ПЕРЕЛІК УСТАНОВ

 Постановою Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 року   № 309 затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю» (далі – Порядок).

Відповідно до Порядку у 2020 році за принципом «гроші ходять за людиною» можуть бути забезпечені заходами з реабілітації діти з інвалідністю не лише внаслідок дитячого церебрального паралічу, а також з іншими захворюваннями.

Також Порядком визначається механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою «Реабілітація дітей з інвалідністю», спрямування бюджетних коштів на відшкодування вартості реабілітаційних заходів для дітей з інвалідністю закладам охорони здоров’я будь-якої форми власності та організаційно-правової форми або їх відокремленим підрозділам, що забезпечують медичне обслуговування населення на основі відповідної ліцензії та професійної діяльності медичних (фармацевтичних) працівників, а також реабілітаційним установам, підприємствам, закладам, у тому числі їх відділенням, структурним підрозділам незалежно від форми власності, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики.

Методичні рекомендації щодо формування Фондом соціального захисту інвалідів переліку закладів охорони здоров’я, реабілітаційних установ, які здійснюють заходи із реабілітації дітей з інвалідністю розміщені на веб-сайті Мінсоцполітики      (www.msp.gov.ua) у підрозділі «Інвалідність» – «Реабілітація дітей з інвалідністю».

 

Також перелік  реабілітаційних установ, закладів охорони здоров’я, які здійснюють заходи із реабілітації дітей з інвалідністю див. ТУТ

***

Про результати діяльності робочої групи з питань детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення за 12 місяців 2019 року

***

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЖИТЛОМ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ

***

Відповіді на запитання про нову систему виплати пільг на ЖКП

***

Питання гендерної рівності

***

Порядок присвоєння почесного звання України “Мати-героїня”

***

ДОДАТКОВА УГОДА №5 ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО КОЛЕКТИВНОГО ДОГОВОРУ МІЖ ДИРЕКЦІЄЮ ТА КОЛЕКТИВОМ НАЙМАНИХ ПРАЦІВНИКІВ ТОВ «КРОМБЕРГ ЕНД ШУБЕРТ УКРАЇНА ЖУ» на 2017-2022 РОКИ

***

Графіки участі керівництва департаменту праці, соціальної та сімейної політики облдержадміністрації у прямій телефонній лінії («гаряча лінія»), «гарячих» телефонних ліній з актуальних питань діяльності департаменту праці, соціальної та сімейної політики облдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян у районах та містах області керівництвом департаменту праці, соціальної та сімейної політики облдержадміністрації та проведення Дня департаменту праці, соціальної та сімейної політики облдержадміністрації на 4 квартал 2019 року

***

УВАГА Санаторно – курортне лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

***

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації інформує щодо укладання колективного договору на підприємстві, де відсутня профспілка

***

ПСИХОЛОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ В РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ УСТАНОВАХ УКРАЇНИ ДЛЯ УЧАСНИКІВ АТО ТА ПОСТРАЖДАЛИХ УЧАСНИКІВ РЕВОЛЮЦІЇ ГІДНОСТІ

АКТУАЛЬНО!

Учасники АТО та постраждалі учасники Революції Гідності мають можливість отримати безкоштовну психологічну реабілітацію в реабілітаційних установах України.

Відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів щодо психологічної реабілітації постраждалих учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності органи соціального захисту населення організовують направлення учасників до реабілітаційних установ.

Для отримання направлення на психологічну реабілітацію в реабілітаційній установі необхідно:

  1. Звернутися до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації за зареєстрованим місцем проживання, або фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік (для осіб, що переселилися з тимчасово окупованої території).
  2. Заповнити заяву встановленого зразку, до якої додати копії (під час подання копій, особа надає їх оригінали для огляду): посвідчення; документа, що підтверджує безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення.

Орган соціального захисту населення реєструє зазначені вище документи; видає учаснику АТО та постраждалому учаснику Революції Гідності, за його бажанням, направлення на реабілітацію.

Реабілітаційні послуги надаються учасникам АТО та постраждалим учасникам Революції Гідності в реабілітаційних установах.

Додатково інформацію можливо отримати:

– Дочірнє підприємство «Південь-Курорт-Сервіс» санаторій «Орізонт»

Місце знаходження: Одеська обл.. м. Білгород-Дністровський, смт Сергіївка, вул. Гагаріна, 1а.

Електронна адреса : www.pivdenks.com/orizont

Телефони : +380501484808,

+380504953001,

+380731484808,

+380685484808.

– Товариство з обмеженою відповідальністю »Санаторій Токарі»:

Місце знаходження: Сумська область, м. Лебедин, с. Токарі, вул. Санаторна, 96

Електронні адреси: www.tokari.com.ua, www.facebook.com/tokari.berezhki/

Телефони: (05445) 389-25, (05445) 37-122

+380508688238,

+380508688239,

+380503001281

– Товариство з обмеженою відповідальністю «Пансіонат «ІРБІС»:

Місце знаходження: Херсонська обл. м. Скадовськ, вул. Поповича, 1

Електронна адреса: irbis.skadovsk@gmail.com

Телефон +380508402555

***

Перелік  реабілітаційних установ, закладів охорони здоров`я, що здійснюють реабілітацію дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу

***

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації інформує щодо дотримання законодавства у частині залучення до праці неповнолітніх осіб

***

АКТУАЛЬНО! Охорона праці в умовах карантину!

ЯК ПІД ЧАС АДАПТИВНОГО КАРАНТИНУ ОРГАНІЗУВАТИ :

  1. температурний скринінг працівників за вимогами законодавства
  2. приймання відвідувачів
  3. утилізацію масок

Щоб мінімізувати ризики інфікування, дотримуйте Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів у офісних приміщеннях на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головного санітарного лікаря України від 09.05.2020 № 16 (далі — Тимчасові рекомендації).

Температурний скринінг

Проводьте температурний скринінг усім працівникам до початку роботи/зміни. Так скеровує пункт Тимчасових рекомендацій.

Не допускайте до роботи працівників, у яких виявили температуру тіла понад 37,2 °C  або ознаки респіраторних захворювань.

Дезінфікуйте пристрій/виріб для термометрії, якщо вимірювали температуру контактним методом. Робіть дезінфекцію після кожного використання термометра згідно з інструкцією виробника дезінфекційного засобу.

Приймання відвідувачів

Допускайте і працівників, і відвідувачів до офісного приміщення тільки в респіраторі або захисній масці. Дозволені маски, виготовлені самостійно.

Приймайте відвідувачів лише за попереднім записом, дотримуйте часового інтервалу, який дає змогу уникнути контакту між відвідувачами. Відвідувачі мають очікувати ззовні приміщення та дотримувати соціального дистанціювання 1,5 м (п. 3 Тимчасових рекомендацій). Нанесіть маркування, зокрема поза межами закладу. Так зможете запобігти скупченню перед входом, а відвідувачам буде легше дотримувати дистанції 1,5 м. Маркування — обов’язок підприємства (п. 7 Тимчасових рекомендацій).

Облаштуйте місце для оброблення рук на вході до приміщення. Забезпечте спиртовмісними антисептиками з концентрацією активнодіючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів. Розмістіть яскравий вказівник про необхідність дезінфікувати руки — банер, наклейку тощо п.5 Тимчасових рекомендацій.

Повідомте відвідувачів, що дозволено одночасно перебувати в залі обслуговування з розрахунку не більше ніж одна особа на 10 м2 площі.

Забезпечте між місцями надання послуг дистанцію не менше ніж 1,5 м. Приберіть усі рекламні брошури, журнали й інші поліграфічні матеріали (п.6 Тимчасових рекомендацій).

Забезпечте санвузли рідким милом, антисептиками та паперовими рушниками. Це обов’язок підприємства (п.7 Тимчасових рекомендацій). Перевіряйте, щоб мило, рушники, антисептики були постійно в достатній кількості.

Тимчасові рекомендації забороняють використовувати багаторазові рушники у санвузлах.

Інформуйте клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування:

  • при вході до закладу;

  • коли записуєте на прийом за телефоном;

  • на офіційних сторінках підприємства в мережі інтернет і соціальних мережах.

Організуйте вологе прибирання з використанням мийних та дезінфекційних (наприкінці зміни) засобів і провітрювання не рідше ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня/зміни п.7 Тимчасових рекомендацій.

Утилізація масок

Забезпечте централізоване збирання використаних засобів індивідуального захисту (масок, рукавичок), паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією. Це обов’язок підприємства п.7 Тимчасових рекомендацій.

Обов’язки працівників під час адаптивного карантину

Працівники повинні:

  • регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години та після відвідування громадських місць, туалету, прибирання, обслуговування тощо;

  • утримуватися від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань, — кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;

  • самоізолюватися, якщо виникли симптоми респіраторних захворювань.

Так зобов’язує п.8 Тимчасових рекомендацій.

Бережіть себе та колег!

***

Черговість підготовки документів на присвоєння звання “Мати-Героїня”

***

Якщо Ви стали жертвою домашнього насильства!

***

Зміни до колективного договору КНП ЦРЛ ЖРР